Popis produktu
Parametre produktu
Recenzie
, zakúpené v Inline Centrum
Vybral som si tieto korčule práve kvôli pomeru ceny a kvality a zároveň som zvolil taky kompromis medzi korculqmi, s ktorými si užijem jazdu na cyklistickom chodníku a zároveň sa vybláznim v meste. Som naozaj spokojný, topánka mi sadla, len neviem ako si mám poradiť s odieranim členkov z vnútornej strany. Ak mi niekto poradíte, budem vďačný. Sú dobrým riešením tie ponožky?
, zakúpené v Sportega.sk
tri kolieska zo šiestich mali vôlu.Mal som už vela korčuli a ovela lacnejších ale ani na jedných som taku volu koliesok nemal. Všade uvádzali že nemecka kvalita ale na krabici bolo made in Cina. No a v neposlednom rade ta farba je hrozná.
Parametre produktu
Popis produktu
Prvý 3-wheeler v ponuke je vybavený troma 125mm kolieskami, ktoré korčuliam sprostredkujú rýchlosť porovnateľnú so štyrmi 110mm kolieskami. Vďaka kratšiemu rámu majú ale korčule neporovnateĺnú obratnosť. Powerslide Imperial Megacruiser boli stvorené ako všetko v jednom. Sú kombináciou ohromnej rýchlosti a neporovnateĺnej obratnosti. Pevná plastová škrupina vystužená sklovláknom nohu spoľahlivo podrží v každej situácii.
Vnútorná papuča Myfit fatboy liner je tepelne tvarovateľná a prispôsobí sa tvojej nohe s ohľadom na každý detail.
Všetky výhody, ktoré nemecký výrobca troj-kolieskovým korčuliam pripisuje nájdeš v tomto článku na blogu.
Škrupina korčúľ je vyrobená z kompozitových materiálov. Nemecký výrobca používa nylon vystužený sklenými vláknami, vďaka ktorým je tuhá, pevná a odolná. Časti kde sa sa topánka spája s rámom sú masívne a široké, čo korčuliam dáva široké styčné body s rámom. Členok korčúľ bol skonštruovaný tak, aby ti dal čo najväčšiu oporu a bol čo najviac tuhý. Je vyrobený zo špeciálnej kompozitovej zmesy, ktorá obsahuje 15% sklených vlákien.
Papuča korčúľ - My fit fat boy liner je tepelne tvarovateľná a tak sa dokonale prispôsobí tvojej nohe - je vyrobená z materiálu zo syntetickej kože a z niekoľkých mesh častí, ktoré sú priedušné a mäkké. Vnútro je z lycry a nylónového materiálu. Pohodlná vložka ti zaručí maximálny komfort. Anatomické polstrovanie je strategicky umiestnené v oblasti členka a achylovky, pre čo najpevnejšie sedenie členka a päty. Na výstuž je použitá extra hustá pena EVA, ktorá sprostredkuje nadštandardný komfort.
Korčule si zatiahneš pevne prostredníctvom okrúhlych šnúrok. O zvyšok sa postará 45 stupňová klipsňa nad nartom a pevná klipsňa na členku.
Rám: unity frame aluminium je vyrobený z jedného kusu 6063 leteckého hlinníka. Má rozteč (vzdialenosť montážnych šróbov) 165mm a tak ho namontuješ na akékoľvek iné urban/freeskate korčule. Dĺžka rámu je len 255mm, presne taká ako pri 4x84mm kolieskach. To je zárukou skvelej obratnosti.
Kolieska: Powerslide Megacruiser SHR, 125mm, tvrdosť 86A
Ložiská: PS Abec 9 Určenie: unisex
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Hodnotenia produktu
, zakúpené v Inline Centrum
Vybral som si tieto korčule práve kvôli pomeru ceny a kvality a zároveň som zvolil taky kompromis medzi korculqmi, s ktorými si užijem jazdu na cyklistickom chodníku a zároveň sa vybláznim v meste. Som naozaj spokojný, topánka mi sadla, len neviem ako si mám poradiť s odieranim členkov z vnútornej strany. Ak mi niekto poradíte, budem vďačný. Sú dobrým riešením tie ponožky?
, zakúpené v Sportega.sk
tri kolieska zo šiestich mali vôlu.Mal som už vela korčuli a ovela lacnejších ale ani na jedných som taku volu koliesok nemal. Všade uvádzali že nemecka kvalita ale na krabici bolo made in Cina. No a v neposlednom rade ta farba je hrozná.
- keď už sa človek rozbehne, vedia byť rýchle
- každý na vás divne zazerá, keď má človek žiarivé žlté korčule :D
- určite je to na viac silové korčuľovanie ako so štandardnými korčuľami s fitness botami (treba vyvinúť väčšiu silu, aby šiel človek rýchlosťou ako na starých korčuliach)
- boty sú dosť nepohodlné a ťažšie (oproti mojim starým asi 2x ťažšie)
chcela som vyskúšať 3 koliečka, oslovila ma netypickosť a veľké kolieska (predtým som mala 84mm). Očakávala som, že na hrádzi pôjdem ako blázon a budem mať problém ubrzdiť na hocijakom kopci dolu. O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď ma po polhodine tak boleli nohy od bôt a mala som pociť, že mám na nohách 2 ťažké závažia (a to som štandardne na korčuiach cez 2h). Žiadna megarýchla jazda sa nekonala, šla som pomalšie ako na starých korčuliach a človek na rozbeh (či už do kopca, alebo aj na pohnutie) musí použiť tak 1,5x viac sily ako je zvyknutý. Keď už však človek naberie rýchlosť, už sa udržiava v pohode a aj proti vetru sa ide lepšie :) Všetko je to o sile zvyku a je to úplne iný štýl korčuľovania, aj iná korčuľa (podobný vrch ako chlapské kanady na korčuľovanie na hokej) ale keď sa človek do toho dostane, je to ok a je to zážitok. Takže prvotné sklamanie prešlo a už si človek môže začať vychutnávať jazdu.